چگونه تاثیر دمنوش لاغری را بیشتر کنیم؟

 

Herbal Tea


دمنوش لاغری می تواند کمک بزرگی به کاهش وزن بکند. انواع دمنوش ها از گذشته تا کنون باعث تسریع فرآیند چربی سوزی در بدن بوده و هستند.یک چای خوب در زمان های مناسبی باید نوشیده شود تا بیشترین تاثیر را به جا بگذارد.

بهترین زمان برای نوشیدن یک فنجان چای لاغری صبح ناشتا است. در این هنگام با کمک به بدن برای متابولیسم چربی نتایج بهتری حاصل می شود و رسوبات چربی مانده در بدن از بین می روند.

آیا دمنوش لاغری واقعا باعث کاهش وزن می شود؟

اگر در برنامه روزانه خود کسری کالری ایجاد کنید تلاش های شما برای کاهش وزن سریع تر می شوند.بهترین راه برای کاهش وزن پایدار کاهش تدریجی وزن در مدت زمان طولانی است.

نوشیدن چای های لاغری در ابتدا باعث افزایش سطح انرژی، سلامت کلی بدن و در نهایت کاهش وزن می شوند.

استفاده از یک رژیم متعادل

در طول روز علاوه بر نوشیدن چای لاغری وعده های کوچک به همراه میوه تازه و سبزیجات بخورید.با کمک یک رژیم متعادل غذایی و پرهیز از مصرف خوراکی های فرآوری شده بهتر می توانید به اهداف کاهش وزن خود برسید.

استفاده از یک فعالیت بدنی منظم

هیچ دمنوش لاغری بدون ایجاد کسری کالری و استفاده از یک ورزش منظم نمی تواند موثر باشد. روز خود را با نوشیدن چای بدون هیچ افزودنی دیگری شروع کنید و در طول روز هر زمانی که احساس گرسنگی کردید میوه یا سالاد سبزیجات بخورید.

همچنین فعالیت بدنی خود را در یک ساعت مشخص انجام دهید تا بدن شما انرژی کافی را برای آن زمان ذخیره کند.

کمک به هضم غذا با نوشیدن دمنوش لاغری

زمان هضم غذاهای مختلف در بدن ما متفاوت است.به طور معمول کربوهیدرات ها سریع تر از بقیه غذاها هضم می شوند و این می تواند در حدود یک ساعت طول بکشد.

سپس کار هضم پروتئین شروع می شود که دو ساعت زمان می برد تا فرآیند هضم را انجام دهد.آخرین غذایی که هضم آن کامل می شود و می تواند ۳ الی ۴ ساعت طول بکشد چربی است.

انواع چای های لاغری اگر یک ساعت بعد از خوردن غذا نوشیده شوند با کمک به افزایش سرعت هضم در کاهش وزن موثر هستند.

بهترین زمان نوشیدن چای لاغری

نوشیدن یک فنجان چای یک ساعت قبل و یا بعد از خوردن سه وعده اصلی غذایی باعث کنترل اشتها و چربی سوزی در معده و اندام های گوارشی می شود.

نتایج کاهش وزن با نوشیدن دمنوش لاغری به کندی انجام می شود،اما نباید عجول باشید و یا تلاش های خود را نیمه کاره رها کنید.چای می تواند هر گونه چربی یا سموم باقی مانده را از معده شما ریشه کن کند بنابراین برای حفظ اندام خوب صبور باشید.

بهترین قوری برای چای سبز

بهترین قوری برای دم کردن یک چای خوب قوری سفالی است.نسبت مناسب برای دم کردن چای سبز یک گرم چای در هر ۵۰ میلی لیتر آب داغ است.برای دم کشیدن آن هم تنها کافی است ۵ دقیقه صبر کنید.اما هرگز برگ های تازه چای را به چای دم کشیده قبلی اضافه نکنید.

کدام دمنوش لاغری برای کاهش وزن بهتر است؟

نوشیدن دمنوش های شناخته شده می توانند ما را در کاهش وزن کمک کنند.

·       دمنوش ماچا

·       دمنوش جینسینگ

·       دمنوش هل

·       دمنوش رویبوس

دمنوش ماچا

ماچا همان چای سبز ژاپنی است که در سایه رشد می کند.چای ماچا سرشار از آنتی اکسیدان بوده و تاثیر زیادی در کاهش وزن و زیبایی پوست دارد.بهترین زمان نوشیدن چای ماچا نیم ساعت قبل از ورزش است.در این حالت چربی سوزی یا اکسیداسیون چربی افزایش می یابد.

دمنوش جینسینگ

این یک دمنوش لاغری است که محبوبیت زیادی در بین ورزشکاران دارد.علاوه بر آن نوشیدن این دمنوش به تنظیم قند خون و پیشگیری از ابتلا به دیابت نوع ۲ کمک می کند.

دمنوش هل

ایرانیان از قدیم با خواص هل آشنا بوده اند و طریقه مصرف آنرا می دانستند.هل در رنگ های سفید، سیاه و سبز در بازار وجود دارد.هل حاوی نوعی فیبر و ملاتونین است و باعث سرکوب کردن اشتها می شود.همچنین نوشیدن دمنوش هل به افزایش چربی سوزی و متابولیسم بدن کمک می کند.

دمنوش رویبوس

رویبوس در دو رنگ قرمز و سبز وجود دارد و در سوزاندن گلوکز و چربی نقش مهمی دارد.رویبوس حاوی ماده ای به نام آسپلاتین است که بر افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن تاثیر می گذارد.

منبع: sira.fit

Comments

Popular posts from this blog

چه خوراکی هایی میان وعده رژیمی خوبی هستند؟

آیا رژیم کتوژنیک باعث کاهش وزن می شود؟

مزایا و معایب رژیم فستینگ برای زنان کدامند؟